Το όνομα (μάρκα) του προϊόντος

Το όνομα (μάρκα) του προϊόντος

Στην ερώτηση, γιατί το όνομα είναι σημαντικό για ένα προϊόν, μπορούμε να απα­ντήσουμε συνοπτικά ότι είναι απαραίτητο για ένα προϊόν γιατί:

α) Βοηθά τον καταναλωτή να διακρίνει το ένα προϊόν από ένα άλλο.

β) Διευκολύνει την προώθησή του και τη διαφήμιση.

γ) Διευκολύνει την αναζήτησή του και την επανάληψη της αγοράς του.

Το καλό εμπορικό όνομα έχει τα ακόλουθα χαρακτηριστικά:

  1. Είναι αποτέλεσμα τέτοιας επιλογής, ώστε να συγκρατείται εύκολα στη μνήμη.
  2. Μπορεί να προσαρμόζεται στη συσκευασία και να εκτυπώνεται εξίσου καλά. Ακό­μη, να διατηρείται με το πέρασμα του χρόνου.
  3. Δεν ενοχλεί, δηλαδή, δεν αφήνει υπονοούμενα που ενοχλούν ή είναι αντίθετα με την ηθική και τη δημόσια τάξη και δε συνδέεται με θρησκευτικές και πολιτικές διαφωνίες. Δεν είναι θρησκευτικό ή εθνικό σύμβολο.
  4. Οι παραστάσεις του ή το κείμενό του ανταποκρίνονται στην αλήθεια και δε δημι- ουργείται σύγχυση όσον αφορά στην ποιότητα, το βάρος, την αξία, τις ιδιότητες, τον τόπο προέλευσης κλπ.
  5. Δε μπερδεύεται με τα σήματα των άλλων επιχειρήσεων και, μάλιστα, των ανταγω­νιστών.
  6. Οι ενδείξεις του αφορούν στο συγκεκριμένο προϊόν και δεν είναι απομίμηση άλ­λου ονόματος που ήδη κυκλοφορεί στην αγορά.
  7. Το όνομα παρουσιάζει την πολιτική και τις ιδέες της επιχείρησης και υπολογίζει την ψυχολογία του καταναλωτή.

Αφού δείτε τις φωτογραφίες από σοκολάτες ΙΟΝ

Φωτογραφία 1η

Φωτογραφία 2η

Φωτογραφία 3η

Φωτογραφία 4η

Φωτογραφία 5η

Θέλουμε να βρείτε ένα όνομα για μία νέα σοκολάτα (δύο γεύσεις) και  να σχεδιάσετε την συσκευασία.
Να αιτιολογήσετε τον λόγο που επιλέξατε το όνομα αλλά και τα χρώματα αυτά.
Η αιτιολόγηση να γίνει βάση των 7 σημείων που σας παραθέτουμε πιο πάνω.

Για διάβασε και αυτό εδώ  . Αφορά τον σχεδιασμό Λογότυπου !

Το χρώμα είναι από τους πιο σπουδαίους παράγοντες ενός logo. Ενημερωθείτε για τη σημασία των χρωμάτων και επιλέξτε το πιο ταιριαστό για την επιχείρησή σας.

Επιγραμματικά, να αναφέρουμε ότι κάθε χρώμα αντιστοιχεί σε ένα συναίσθημα ως εξής:

  • λευκό = ειρήνη, αγνότητα
  • κίτρινο = αισιοδοξία
  • πορτοκαλί = διασκέδαση
  • κόκκινο = πάθος
  • ροζ = θηλυκότητα, αγνότητα
  • μωβ = μυστήριο
  • μπλε = αξιοπιστία
  • πράσινο = ανάπτυξη
  • καφέ = σοβαρότητα
  • γκρι = ουδετερότητα
  • μαύρο = δύναμη

Το σημαντικό είναι να θυμάστε πως κανένα χρώμα δεν είναι λάθος, αρκεί να αντικατοπτρίζει το χαρακτήρα της εταιρείας.

Αφήστε μια απάντηση