Διοίκηση Logistics και Εξυπηρέτηση πελατών – Παράδοση

Διοίκηση Logistics και Εξυπηρέτηση πελατών – Παράδοση

Γίνεται φανερό ότι πολύ σημαντικό ρόλο στην εξυπηρέτηση των πελατών έχει ο χρόνος που απαιτείται για να εκτελεστεί κάθε παραγγελία ή ο χρόνος ανταπόκρισης (lead time). Ο χρόνος αυτός αποτελείται από 3 υποχρόνους:

1. Χρόνος επεξεργασίας της παραγγελίας που ξεκινά από την τοποθέτηση της παραγγελίας έως τη χρονική στιγμή που το προϊόν ή τα προϊόντα που έχει ζητήσει ο πελάτης βρίσκεται / βρίσκονται στην αποθήκη. Είναι λογικό ότι εάν η επιχείρηση έχει φροντίσει να έχει τα προϊόντα αυτά ο χρόνος είναι ελάχιστος.

2. Χρόνος περισυλλογής των προϊόντων από τα σημεία που βρίσκονται στην αποθήκη έως το χώρο που είναι έτοιμα και συσκευασμένα για να μεταφερθούν προς τον πελάτη.

3. Χρόνος μεταφοράς των προϊόντων από την επιχείρηση (ή από την «πόρτα» της επιχείρησης στην «πόρτα» του πελάτη).

Δραστηριότητα : Εδώ.

Αφήστε μια απάντηση