Ύλη ενδοσχολικών εξετάσεων 2018-2019

Β’ ΕΠΑ.Λ.

Αρχές Εφοδιαστικής

Κεφάλαιο            Ενότητα                                                Σελίδες

Κεφάλαιο 1ο     1.1 Εννοιολογική προσέγγιση                    05-08

Κεφάλαιο 1ο     1.2 Αντικείμενο Διοίκησης Logistics         08-13

Κεφάλαιο 1ο     1.3 Ιστορική αναδρομή    14-18

Κεφάλαιο 1ο     1.4 Σημαντικότητα Διοίκησης Logistics και Εφοδιαστικής Αλυσίδας         18-21

Κεφάλαιο 2ο     2.1 Η παγκόσμια αγορά του κλάδου της Διοίκησης Logistics και Εφοδιαστικής Αλυσίδας           22-23

Κεφάλαιο 2ο     2.2 Η Ελληνική αγορά του κλάδου της Διοίκησης Logistics και Εφοδιαστικής Αλυσίδας             23-28

Κεφάλαιο 3ο     3.1 Διοίκηση Logistics και Εξυπηρέτηση πελατών     29-34

Κεφάλαιο 4ο     4.1 Εννοιολογική προσέγγιση    35-37

Αρχές Μάρκετινγκ

Κεφάλαιο                                                  Ενότητα                                   Σελίδες

Κεφάλαιο 1ο     1.1.1  Έννοιά και περιεχόμενο του Μάρκετινγκ                   14-16

Κεφάλαιο 1ο     1.1.2 Το περιεχόμενο του μάρκετινγκ                                    16-17

Κεφάλαιο 1ο     1.1.3 Μίγμα Μάρκετινγκ και ανταγωνισμός                        17-18

Κεφάλαιο 1ο     1.2 Η φιλοσοφία του Μάρκετινγκ                                         18-21

Κεφάλαιο 1ο     1.3 Οικονομική σημασία του μάρκετινγκ                            21-24

Κεφάλαιο 1ο     1.4 Οι κατηγορίες του Μάρκετινγκ                                      24-27

Κεφάλαιο 1ο     1.5 Μάρκετινκ και περιβάλλον                                              27-30

Κεφάλαιο 1ο     1.6 Το προφίλ του στελέχους μάρκετινγκ                           30-33

Κεφάλαιο 2ο     2.1 έννοια και χρησιμότητα του προγραμματισμού         40-43

Κεφάλαιο 2ο     2.5 Κατάρτιση προγραμμάτων μάρκετινγκ και έλεγχος εφαρμογής  58-63

Κεφάλαιο 3ο     3.1 Συμπεριφορά του καταναλωτή         68-69

Κεφάλαιο 3ο     3.2 Γενικό πρότυπο συμπεριφοράς καταναλωτή                     70-70

Κεφάλαιο 3ο     3.3 Υποδείγματα καταναλωτικής συμπεριφοράς                    71-77

Κεφάλαιο 6ο       6.1 Η έννοια του προϊόντος                                          147-153

Κεφάλαιο 6ο       6.2  Ο κύκλος ζωής του προϊόντος                              154-155

Γ’ ΕΠΑ.Λ.

Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων

Κεφάλαιο                        Ενότητα                                                                                                 Σελίδες

Κεφάλαιο 1ο     1.1 Μορφές  επιχειρήσεων (νομική μορφή, μέγεθος, κλάδος παραγωγής)        16-32

Κεφάλαιο 1ο     1.2. Λειτουργίες της Επιχείρησης (Παραγωγική, Εμπορική, Οικονομική, Άλλες Λειτουργίες)    33-36

Κεφάλαιο 1ο     1.3.  Η επιχείρηση ως κοινωνική οργάνωση. Η κοινωνική Ευθύνη των επιχειρήσεων      38-39

Κεφάλαιο 1ο     1.4. Το Περιβάλλον της επιχείρησης        41-45

Κεφάλαιο 2ο     2.2.1. Η έννοια της Διοίκησης – Εισαγωγή       66-67

Κεφάλαιο 2ο     2.3. Οι γνώσεις , ικανότητες και τα χαρακτηριστικά των σύγχρονων διοικητικών στελεχών     73-75

Κεφάλαιο 2ο     2.4. Οργάνωση και Διοίκηση – Management    77-80

Κεφάλαιο 2ο     2.5. Μάρκετινγκ        83-90

Κεφάλαιο 2ο     2.6. Διοίκηση Πωλήσεων      94-97

Κεφάλαιο 2ο     2.7. Χρηματοοικονομική διοίκηση      98-100

Κεφάλαιο 2ο     2.8. Διοίκηση Παραγωγής          103-108

Κεφάλαιο 2ο     2.9.  Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων          112-115

Κεφάλαιο 3ο     3.5.1 Εισαγωγή – 3.5.2 Συνήθη προβλήματα        216-219

Κεφάλαιο 3ο     3.5.3 Διαδικασία λήψης αποφάσεων     220-223

Κεφάλαιο 3ο     3.5.4 Μέθοδοι Λήψης Ομαδικών Αποφάσεων   224-227