Hotel Digital Marketing στην Ιταλία 2024

Hotel Digital Marketing στην Ιταλία 2024

Ο τομέας Οικονομίας και Διοίκησης θα συμμετάσχει φέτος στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα ERASMUS. Ο τίτλος του προγράμματος είναι Hotel Digital Marketing και θα πραγματοποιηθεί στην Ιταλία τον Απρίλιο. Η διάρκεια του ταξιδιού είναι 14 ημέρες και είναι πλήρως χρηματοδοτούμενο από την Ευρωπαϊκή Ένωση μέσω του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών (Ι.Κ.Υ.).

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τις θεματικές ενότητες:

Web Design

1. Εισαγωγή στο Web Design: Ιστορικό, σύγχρονες τάσεις και πρακτικές.
2. HTML και CSS: Βασικές γνώσεις για τη δημιουργία της δομής και της εμφάνισης της ιστοσελίδας.
3. Σχεδιασμός αντικειμένων και διάταξη σελίδας: Αρχές σχεδιασμού, ροή χρήστη και χρήση grids.
4. Σχεδιασμός γραφικών: Χρήση εργαλείων σχεδίασης και δημιουργία γραφικών στοιχείων όπως λογότυπα, εικόνες, και εικονίδια.
5. Αντιδραστικός σχεδιασμός: Προσαρμογή της ιστοσελίδας σε διάφορες συσκευές και οθόνες.
6. Εισαγωγή στον Frontend Development: Χρήση βιβλιοθηκών και πλατφορμών όπως το Bootstrap για την επιτάχυνση της ανάπτυξης.
7. Βέλτιστες πρακτικές SEO: Κατανόηση των βασικών αρχών για την βελτίωση της ορατότητας της ιστοσελίδας στις μηχανές αναζήτησης.
8. Διαχείριση περιεχομένου: Χρήση συστημάτων διαχείρισης περιεχομένου (CMS) όπως το WordPress για εύκολη διαχείριση και ενημέρωση του περιεχομένου της ιστοσελίδας.

Visual marketing, the value of communication through images

1. Εισαγωγή στο Visual Marketing: Ορισμός, ιστορία και σύγχρονες τάσεις.

2. Ψυχολογία της εικόνας: Κατανόηση του τρόπου με τον οποίο οι εικόνες επηρεάζουν την αντίληψη και τη συμπεριφορά του κοινού.

3. Σχεδιασμός εικονικής ταυτότητας: Ο ρόλος των γραφικών στη δημιουργία μιας αναγνωρίσιμης και ελκυστικής εικόνας για μια μάρκα ή επιχείρηση.

4. Τεχνικές φωτογραφίας και επεξεργασίας εικόνων: Εργαλεία και τεχνικές για τη δημιουργία επαγγελματικών και ελκυστικών φωτογραφιών και γραφικών.

5. Χρήση των κοινωνικών δικτύων και των πλατφορμών κοινής διάδοσης: Αξιοποίηση της εικόνας για την αύξηση της αναγνωρισιμότητας και της επικοινωνίας με το κοινό.

6. Σχεδιασμός γραφικών για τα κοινωνικά δίκτυα: Δημιουργία ελκυστικών γραφικών που να προσελκύουν την προσοχή και να προωθούν το περιεχόμενο.

7. Μετρήσιμα αποτελέσματα και ανάλυση: Τεχνικές αξιολόγησης της αποτελεσματικότητας των καμπανιών Visual Marketing και της αλληλεπίδρασης με το κοινό.

Email newsleter

1. Εισαγωγή στο Email Marketing: Ορισμός, σημασία και οφέλη της χρήσης του email για την επικοινωνία με το κοινό.

2. Σχεδιασμός και δημιουργία Newsletter: Αρχές σχεδιασμού για ελκυστικά και αποτελεσματικά newsletters, συμπεριλαμβανομένου του περιεχομένου και του σχεδιασμού.

3. Στρατηγική περιεχομένου: Πώς να δημιουργήσετε περιεχόμενο που θα προσελκύει τους αποδέκτες και θα τους κρατάει ενδιαφέροντες.

4. Στρατηγική λίστας: Πώς να αναπτύξετε και να διαχειριστείτε μια ποιοτική λίστα email συνδρομητών.

5. Ανάλυση και βελτίωση: Πώς να μετρήσετε την αποτελεσματικότητα των καμπανιών σας και να προβείτε σε βελτιώσεις βασιζόμενοι στα δεδομένα.

6. Νομικά και ασφαλεία: Συμμόρφωση με τους νόμους περί προσωπικών δεδομένων και ασφαλής αποστολή email.

Google Analytics

Το Google Analytics είναι ένα δωρεάν εργαλείο ανάλυσης ιστοσελίδων που παρέχεται από τη Google. Χρησιμοποιείται για την παρακολούθηση και ανάλυση της επίδοσης μιας ιστοσελίδας σε ό,τι αφορά την επισκεψιμότητα, την αλληλεπίδραση των χρηστών, τη συμπεριφορά τους, και πολλά άλλα.

Οι ιδιοκτήτες ιστοσελίδων μπορούν να χρησιμοποιούν τα δεδομένα που παρέχει το Google Analytics για να λάβουν αποφάσεις σχετικά με το πώς να βελτιώσουν την απόδοση της ιστοσελίδας τους και την εμπειρία των χρηστών τους.

Metamotor, metaverse and AI

Metamotor: Ο όρος “Metamotor” δεν είναι ευρέως αναγνωρισμένος στις κυρίως τεχνολογικές συζητήσεις μέχρι την τελευταία ενημέρωσή μου. Ωστόσο, είναι πιθανό να αναφέρεται σε ένα υποθετικό σύστημα ή κινητήρα που τροφοδοτεί μια εμπειρία εικονικής ή επαυξημένης πραγματικότητας, παρέχοντας προηγμένες δυνατότητες πέρα ​​από τους παραδοσιακούς κινητήρες. Ενδέχεται να περιλαμβάνει στοιχεία όπως η καταγραφή κινήσεων, η αίσθηση αφής, η χωρική αντίληψη και άλλα, με στόχο την ενίσχυση της εμβύθισης και της αλληλεπίδρασης σε εικονικά περιβάλλοντα.

Metaverse: Η έννοια του metaverse αναφέρεται σε ένα συλλογικό εικονικό κοινό χώρο, συνήθως δημιουργημένο από τη σύγκλιση πολλαπλών περιβαλλόντων εικονικής πραγματικότητας. Συχνά απεικονίζεται ως ένα πλήρως εμβυθισμένο ψηφιακό σύμπαν όπου οι χρήστες μπορούν να αλληλεπιδρούν μεταξύ τους και με ψηφιακά αντικείμενα σε πραγματικό χρόνο, ανεξάρτητα από τη φυσική τους τοποθεσία. Εταιρείες όπως το Facebook (τώρα Meta) έχουν ανακοινώσει σχέδια για την ανάπτυξη ενός metaverse, ενώ βλέπουν τον επόμενο εξελιγμένο βήμα του διαδικτύου, όπου οι άνθρωποι εργάζονται, κοινωνικοποιούνται και παίζουν σε εικονικά περιβάλλοντα.

Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ): Η Τεχνητή Νοημοσύνη έχει ζωτική σημασία για το μέλλον της τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένων των προηγμένων σεναρίων εικονικής πραγματικότητας και του Μετακόσμου. Οι αλγόριθμοι της ΤΝ μπορούν να τροφοδοτήσουν έξυπνους εικονικούς βοηθούς, να ενισχύσουν τις εμβυθιστικές εμπειρίες, να εξατομικεύσουν την παράδοση περιεχομένου.

Το πρόγραμμα αναλυτικά :

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:

«Ψηφιακό μάρκετινγκ ξενοδοχείων»

Με Κωδ: 2023-1-EL01-KA122-VET-000129181

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ: 06/04/2024- 21/04/2024,

 

ΠΟΛΗ: ΡΩΜΗ

Ημερομηνίες Ώρες Αντικείμενο εκπαιδευτικού προγράμματος

Επιχειρήσεις / Πλήθος οργάνωση

 

1η μέρα 06/04/2024

– Αναχώρηση από Μύκονο και άφιξη στη Ρώμη (Ιταλία). Γνωριμία με τον Οργανισμό Φιλοξενίας ΙΣΠΕΟΑ

2η μέρα 07/04/2024

10:00-14:30

Πολιτιστική Επίσκεψη στα αξιοθέατα του San Pietro ISPEOA

3η-7η μέρα

08,09,10,11 & 12-04-2024

09:30-13:30

Θεωρητική εκπαίδευση/Εργαστηριακές ασκήσεις:

Στους χώρους του ιδρύματος υποδοχής – στα εργαστήρια Πληροφορικής, τα θεωρητικά μαθήματα θα γίνονται σε συνδυασμό με τα πρακτικά εφαρμογές λόγω της ιδιαιτερότητας του θέματος – όπου η θεωρία θα πρέπει να εναλλάσσεται με ασκήσεις ώστε να υπάρχει  καλύτερη αφομοίωση αυτού που έχει μάθει, πιο συγκεκριμένα οι εκπαιδευόμενοι θα ασχοληθούν με:

  • Ιστότοποι για ξενοδοχεία
  • Προώθηση ξενοδοχείου στα διάφορα στάδια του ταξιδιού του πελάτη (Διαφημίσεις Adwords, Διαφημίσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης με νέα εργαλεία, Περιεχόμενο μάρκετινγκ, διαχείριση περιεχομένου μέσων κοινωνικής δικτύωσης)
  • Μάρκετινγκ μέσω email / μάρκετινγκ μέσω κινητού τηλεφώνου (λίστα πελατών, επικοινωνία πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη διαμονή)
  • Αναλύσεις Ιστού (μελέτη στατιστικών στοιχείων ηλεκτρονικού εμπορίου, καθορισμός στόχων)

Βίντεο που δημιουργήθηκε στα πλαίσια του προγράμματος.

8η & 9η ημέρα (13 & 14/04/2024)

10:00 – 13:30

Πολιτιστικές επισκέψεις: Πάνθεον, Φοντάνα ντι Τρέβι, Κολοσσαίο και Πιάτσα Ναβόνα.

10η μέρα  15/04/2024 έως 15/04/2024

Και ενώ οι μαθητές του Τομέα Οικονομίας και Διοίκησης βρίσκονται στην Ιταλία στα πλαίσια του προγράμματος Erasmus+ με την δράση ‘Hotel Digital Marketing’, ενημερώθηκαν για την υποψηφιότητα της κ. Ιουλίας Τσέτη Tseti Julia στις επερχόμενες εκλογές στην προεδρία του ΣΕΒ την 19η Ιουνίου. Για τον λόγο αυτόν δημιουργήσαμε ένα βιντεάκι στο οποίο της δείχνουμε έμπρακτα την στήριξή μας.
Αξιζει να σημειωθεί ότι η κ. Τσέτη είναι CEO της UNI-PHARMA & της Intermed, Φαρμακοποιός MSc και συνέβαλε καθοριστικά στην ομάδα “EcoInno Mykonos” του σχολείου μας στα πλαίσια της Εικονικής Επιχείρησης 2024.
Ευχόμαστε ολόψυχα καλή επιτύχια στην κ. Ιουλία Τσέτη!

Το βίντεο επιμελήθηκε η μαθήτρια Πετράκη Τ.

16η μέρα 21/04/2024

– Αναχώρηση και επιστροφή στην Ελλάδα.

Αφήστε μια απάντηση