Σύγχρονη επικοινωνία : Η εικονική μας τάξη θα γίνει το viber και
α. Εικονική τάξη Παπακωνσταντίνου β. Εικονική τάξη Καραγεώργου
Ασύγχρονη επικοινωνία : Η σελίδα μας. https://pdftoimage.com/
Αρχές Γενικής Λογιστικής
Πρόγραμμα
17/03/2020 Τρίτη 10:00
Παρουσιολόγιο
12 Αντύπα-Γκόλτσα-Λυριστής-Ματάϊ-Ξυδάκης-Σελίμι-Σεμανιάκου-Σένκα-Σταύρου-Στοιχείου Τόλκεν-Τσάκος-Χοτζάϊ. Συμμετοχή : 87,5%
Υλικό για μαθητές
17/03/2020 Σημειώσεις
Αξιολόγηση
17/03/2020 [qsm_link id=4]Click here[/qsm_link]
Εισαγωγή στην Εφοδιαστική
Πρόγραμμα
18/03/2020 Τρίτη 11:00
20/03/2020 Παρασκευή 10:00
27/03/2020 Παρασκευή 10:00
02/04/2020 Τετάρτη 10:00
03/04/2020 Πέμπτη 11:30
Παρουσιολόγιο
18/03/20 – 12 Μαθητές Αντύπα-Γκόλτσα-Λυριστής-Ματάϊ-Ξυδάκης-Σεμανιάκου-Σένκα-Σταύρου-Στοιχείου Τόλκεν-Τσάκος-Χοτζάϊ-Σελίμι. Συμμετοχή : 87,5%
20/03/20 – 13 Μαθητές Αντύπα-Γκόλτσα-Λυριστής-Ματάϊ-Ξυδάκης-Σεμανιάκου-Σένκα-Σταύρου-Στοιχείου Τόλκεν-Τσάκος-Χοτζάϊ-Σελίμι-Σπαχίγια. Συμμετοχή : 92,8%
27/03/20 – 13 Μαθητές Αντύπα-Γκόλτσα-Λυριστής-Ματάϊ-Ξυδάκης-Σεμανιάκου-Σένκα-Σταύρου-Στοιχείου Τόλκεν-Τσάκος-Χοτζάϊ-Σελίμι-Σπαχίγια. Συμμετοχή : 92,8%
02/04/20 – 13 Μαθητές Αντύπα-Γκόλτσα-Λυριστής-Ματάϊ-Ξυδάκης-Σεμανιάκου-Σένκα-Σταύρου-Στοιχείου Τόλκεν-Τσάκος-Χοτζάϊ-Σελίμι-Σπαχίγια – Μπάλα. Συμμετοχή : 100%
03/04/20 – 14 Μαθητές Αντύπα-Γκόλτσα-Λυριστής-Ματάϊ-Ξυδάκης-Σεμανιάκου-Σένκα-Σταύρου-Στοιχείου Τόλκεν-Τσάκος-Χοτζάϊ-Σελίμι-Σπαχίγια-Μπάλα. Συμμετοχή : 100%
Υλικό για μαθητές
27/03/2020 Cross-docking
02/04/2020 Τα σύμβολα της αποθήκης cross docking
Αξιολόγηση
18/03/2020 [qsm_link id=5] Ερώτηση σχετικά με το μάθημα.[/qsm_link]
Σύγχρονες συναλλαγές – Λογιστικά Φύλλα
Πρόγραμμα
19/03/2020 Πέμπτη 11:00
21/03/2020 Σάββατο 10:00 – Φροντιστήριο
24/03/2020 Τρίτη 11:00
26/03/2020 Πέμπτη 11:00
06/04/2020 Δευτέρα 11:00
10/04/2020 Παρασκευή 10:30
27/04/2020 Παρασκευή 11:00
04/05/2020 Δευτέρα 11:00
Παρουσιολόγιο
19/03/20 – 12 Μαθητές Αντύπα-Γκόλτσα-Λυριστής-Ματάϊ-Ξυδάκης-Σεμανιάκου-Σένκα-Σταύρου-Στοιχείου Τόλκεν-Τσάκος-Χοτζάϊ-Σελίμι. Συμμετοχή : 87,5%
24/03/20 – 14 Μαθητές Αντύπα-Γκόλτσα-Λυριστής-Ματάϊ-Ξυδάκης-Σεμανιάκου-Σένκα-Σταύρου-Στοιχείου Τόλκεν-Τσάκος-Χοτζάϊ-Σελίμι-Μπάλα-Σπαχίγια. Συμμετοχή : 100%
26/03/20 – 13 Μαθητές Αντύπα-Γκόλτσα-Λυριστής-Ματάϊ-Ξυδάκης-Σεμανιάκου-Σένκα-Σταύρου-Στοιχείου Τόλκεν-Τσάκος-Χοτζάϊ-Μπάλα-Σπαχίγια. Συμμετοχή : 92,8%
06/04/20 – 13 Μαθητές Αντύπα-Γκόλτσα-Λυριστής-Ματάϊ-Ξυδάκης-Σεμανιάκου-Σένκα-Σταύρου-Στοιχείου Τόλκεν-Τσάκος-Χοτζάϊ-Μπάλα-Σπαχίγια. Συμμετοχή : 92,8%
10/04/20 – 13 Μαθητές Σεμανιάκου-Αντύπα-Γκόλτσα-Λυριστής-Ματάϊ-Ξυδάκης-Σένκα-Σταύρου-Στοιχείου Τόλκεν-Χοτζάϊ-Μπάλα-Σπαχίγια-Σελίμι. Συμμετοχή : 92,8%
27/04/20 – 10 Μαθητές Ξυδάκης-Ματάι-Σένκα-Γκόλτσα-Σεμανιάκου-Αντύπα-Λυριστής-Στοιχείου-Σταύρου-Σπαχίγια. Συμμετοχή 71,4%
Υλικό για μαθητές
Αξιολόγηση
Αρχές Μάρκετινγκ
Πρόγραμμα
23/03/2020 Δευτέρα 10:00
30/03/2020 Δευτέρα 11:00
07/04/2020 Δευτέρα 11:00
08/04/2020 Τρίτη 11:00
09/04/2020 Τετάρτη 11:00
28/04/2020 Τετάρτη 11:00
06/05/2020 Τετάρτη 11:00
Παρουσιολόγιο
23/03/20 – 12 Μαθητές Αντύπα-Λυριστής-Ματάϊ-Ξυδάκης-Σεμανιάκου-Σταύρου-Στοιχείου Τόλκεν-Τσάκος-Χοτζάϊ-Σελίμι – Σπαχίγια Σένκα. Συμμετοχή : 87,5%
30/03/20 – 14 Μαθητές Αντύπα-Λυριστής-Ματάϊ-Ξυδάκης-Σεμανιάκου-Σταύρου-Στοιχείου Τόλκεν-Τσάκος-Χοτζάϊ-Σελίμι – Σπαχίγια-Σένκα – Μπάλα. Συμμετοχή : 100%
07/04/20 – 13 Μαθητές Αντύπα-Λυριστής-Ματάϊ-Ξυδάκης-Σεμανιάκου-Σταύρου-Στοιχείου Τόλκεν-Τσάκος-Σελίμι – Σπαχίγια-Σένκα – Μπάλα. Συμμετοχή : 92,8%
08/04/20 – 12 Μαθητές Αντύπα-Λυριστής-Ματάϊ-Ξυδάκης-Σεμανιάκου-Σταύρου-Στοιχείου Τόλκεν-Τσάκος – Γκόλτσα – Σπαχίγια-Σένκα – Μπάλα. Συμμετοχή : 85,7%
09/04/20 – 14 Μαθητές Αντύπα-Λυριστής-Ματάϊ-Ξυδάκης-Σεμανιάκου-Σταύρου-Στοιχείου Τόλκεν-Τσάκος – Γκόλτσα – Σπαχίγια – Σένκα – Μπάλα – Σελίμι – Χοτζάϊ. Συμμετοχή : 100%
28/04/20 – 14 Μαθητές Αντύπα-Λυριστής-Ματάϊ-Ξυδάκης-Σεμανιάκου-Σταύρου-Στοιχείου Τόλκεν-Τσάκος – Γκόλτσα – Σπαχίγια – Σένκα – Μπάλα -Σελίμι- Χοτζάϊ. Συμμετοχή : 100%
06/05/20 – 8 Μαθητές Λυριστής-Ματάϊ-Ξυδάκης-Σεμανιάκου-Σταύρου-Στοιχείου Τόλκεν- Σένκα – Μπάλα – Χοτζάϊ. Συμμετοχή : 57,1%
Υλικό για μαθητές
07/04/20 Σημειώσεις
Αξιολόγηση
23/03/20 [qsm_link id=8]Εργασία για την Τιμή[/qsm_link]
28/04/20 [qsm_link id=13]Ερωτήσεις Σωστού / Λάθους[/qsm_link]
28/04/20 Δραστηριότητα 2 σελίδα 185 σχολικού βιβλίου. Για ένα προϊόν να εντοπίσετε τις διαφορετικές τιμές πώλησης σε διάφορα καταστήματα και προσπαθήστε να εξηγήσετε τις διαφορές. Προϊόν : PLAYMOBIL PIRATES ΠΕΙΡΑΤΙΚΗ ΝΑΥΑΡΧΙΔΑ (70411) αξία αγοράς 69 ευρώ στο κατάστημα Α πηγή και 89,99 αξία αγοράς στο κατάστημα Β πηγή . Να απαντήσετε γραπτώς : 1. Γιατί υπάρχει αυτή η διαφορά (θέση καταστήματος, στόχος πελατών); 2. Αφού διαβάσετε τις σημειώσεις, να εντοπίσετε ποια κατηγορία τιμολόγησης ακολουθεί το κατάστημα Α και Β αντίστοιχα. 3. Το ίδιο προϊόν σε Ξένη Μηχανή Αναζήτησης και σε Ελληνική Μηχανή Αναζήτησης τι παρατηρείτε ;
[fu-upload-form]
Δεν έχουμε κάνει όλοι την άσκηση. Τα αποτελέσματα στο viber.
Τα αποτελέσματα τα επισυνάπτω στο viber.
Είναι της μορφής :
Η τεχνολογία παραγωγής είναι ένα από τα θέματα που απασχολούν την πολιτική οικονομία. <------- Η ερώτηση.
Answer Provided: ΣΩΣΤΟ <----- Αυτή είναι η απάντηση που δώσατε.
Correct Answer: ΣΩΣΤΟ <----- Αυτή είναι η σωστή απάντηση.
Comments Entered: